Xiaolin Pojedynek Mistrzów

Walka o Shen Gong Wu


#1 2009-07-31 16:26:14

Kamki

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 7
Punktów :   

Shen gong wu dla nowych

Ka¿dy nowy mo¿e mieæ dwa Shen gong wu

3. Oko Mistrza Dashi – niewielki amulet, zdolny jednak wytworzyæ pioruny. Jego moc jest niewyczerpana.
4.Trzecia Rêka – posiadajacy 3 pazury pas, który po aktywowaniu staje siê dodatkow±, niezwykle rozciagliw± i giêtk± rêk± w³a¶ciciela. W po³±czeniu z moc± Clay’a ma w³a¶ciwo¶ci kamienia: jest twarda i o wiele wiêksza.

5. Piê¶æ Tebigonga – piê¶æ zdolna zniszczyæ ka¿d± przeszkodê.

6. JetBootsu – niezwyk³e buty
ca³kowicie lekcewa¿±ce grawitacjê, dziêki czemu mo¿na w nich chodziæ po ¶cianach czy suficie, a tak¿e lataæ.

7. Ma³pia Bu³awa – kij z niewielk± ma³pk± na czubku, który aktywowany daje posiadaczowi si³ê, zwinno¶æ, i umiejêtno¶æ ma³py, a tak¿e ogon, lecz im d³u¿ej trzyma siê to Shen Gong Wu, tym bardziej upodabnia siê do ma³py (tak¿e w sensie sposobu my¶lenia). Jej moc jest najwiêksza w Roku Ma³py.

8. Pajêczy Grzebieñ – chiñski grzebieñ, który wystrzeliwuje do¶æ cienkie, ale niezwykle mocne linki, oplataj±ce siê wokó³ przeciwnika albo dowolnego przedmiotu. To Shen Gong Wu wymaga olbrzymiego skupienia i opanowania, w razie jego braku – linki zawracaj± i opl±tuj± w³a¶ciciela.

9. Z³ote Pazury Tygrysa – nak³adane na rêkê pazury, które potrafi± przenie¶æ w³a¶ciciela w dowolne miejsce na ziemi.

10. Pa³eczki Przemiany – pa³eczki podobne tym, które s³u¿± w Japonia do jedzenia. Dziêki nim w³a¶ciciel – a wraz z nim wszystko, co trzyma – lub te¿ dowolny przedmiot czy przedmioty zostaje pomniejszone do rozmiarów ziarenka ry¿u.

11. Ostrze Zawieruchy – miecz silnie zwi±zany z ¿ywio³em powietrza, wywo³uj±cy niesamowite huragany i wichury. W po³±czeniu z Okiem Mistrza Dashi pozwala w³a¶cicielowi lataæ.

12. Opoñcza Cieni – szara p³achta, która aktywowana sprawia, ¿e osoba lub przedmiot ni± nakryty staje siê niewidzialny.

13. He³m Jonga – he³m, który pozwala widzieæ to, co siê dzieje z ty³u bez odwracania g³owy.

14. Pier¶cieñ Dziewiêciu Smoków – pier¶cieñ, który mo¿e stworzyæ maksymalnie 8 kopii w³a¶ciciela (a wiêc razem z nim samym jest ich 9). £±cznie kopie maj± tak± sam± si³ê, m±dro¶æ, charakter, dojrza³o¶æ, etc. – oddzielnie ka¿da zawiera zaledwie cz±stkê. Umiejêtno¶ci mog± zostaæ podzielone po równo na wszystkie kopie lub te¿ nierównomiernie.

15. Oko Soko³a – niezwyk³y amulet, który pozwala widzieæ przez ró¿ne przeszkody typu ¶ciana, pod³oga, ska³a, itp., a tak¿e dostrzegaæ rzeczy niezwykle oddalone.

16. Szafirowy Smok – niezwykle niebezpieczne Shen Gong Wu, które musi byæ nieustannie pokryte sadz±, bowiem w innym wypadku samo siê aktywuje. Ma moc przemieniania ¿ywych w szafirowe pos±gi. Z ka¿d± kolejn± osob±, Szafirowy Smok ro¶nie w si³ê, wreszcie mo¿e o¿ywiaæ stworzone przez siebie pos±gi jako zombie. Powstrzymaæ go mo¿e tylko ponowne dok³adne pokrycie sadz±.

17. Ogon Wê¿a – wiecznie poruszaj±ce siê Shen Gong Wu, które potrafi przenikaæ przez wszelkie przeszkody. Tego, kto je trzyma, czyni podobnym do ducha – a wiec pozwala przenikn±æ przez ka¿d± przeszkodê

* Kula Tornami – niewielkia niebieska kula, która mo¿e z siebie wylaæ nieskoñczone ilo¶ci wody, a w po³±czeniu z moc± Omiego, wytwarzaæ tak¿e lód.

* Giêtki Lotos – kwiat lotosu, który aktywowany pozwala rozciagaæ siê w³a¶cicielowi jakby by³ z gumy.

* Latawiec Longi – latawiec, pozwalajacy lataæ po niebie.

* Jêzyk Saipinga – niewielkie Shen Gong Wu pozwalaj±ce rozmawiaæ ze zwierzêtami i rozkazywaæ im. Aby go jednak u¿ywaæ, trzeba mieæ wielk± cierpliwo¶æ do nich, bo zwierzêta niekoniecznie musz± siê s³uchaæ.

* Srebrzysta Manta – ma³a mechaniczna manta, która mo¿e zamieniæ siê w lataj±co-podwodny pojazd.

* He³m Wushu – he³m, który odbija wszystko.

* Skrzyd³a Tinabi – skrzyd³a, dziêki którym w³a¶ciciel mo¿e lataæ jak orze³. Zostawiaj± za sob± ³adny ¶lad têczy. Do¶æ ciê¿ko jest je opanowaæ.

* Rêkawica Jisaku – rêkawica przyci±gaj±ca wszystko jak magnes.

* Kolec Starych Piorunów – mo¿e strzelaæ piorunami.

* Kopi±cy Pancernik – jeden z czterech Shen Gong Wu s³u¿±cych do podró¿owania. Przy jego pomocy mo¿na kopaæ tunele – nie tylko w ziemi.

* £apka Ju-Ju – kwiat, który wypuszcza z siebie ¿±dl±ce owady.

* Miotacz Jedwabiu – wystrzeliwuje jedwabn± i mocno klej±c± sieæ.

* Piasek Czasu – klepsydra, dziêki której w³a¶ciciel oraz wszyscy i wszystko, czego bêdzie dotyka³, mo¿e podró¿owaæ w czasie.

* S³odziutkie Maleñstwo – z³ota statuetka dziecka, która po aktywacji zamienia sie w z³otego olbrzyma, zdolnego strzelaæ pieluchami i wydaj±cego z siebie straszne d¼wiêki.

* Widmo Strachu – pozwala w³a¶cicielowi wej¶æ w sen przeciwnika i ujrzeæ jego najwiêksze lêki, a tak¿e o¿ywiæ owe lêki i uczyniæ je materialnymi na jawie.

* Przyczajona Puma – jedno z czterech podró¿niczych Shen Gong Wu. Porusza siê szybkimi skokami i jest idealne w podró¿owaniu przez d¿unglê czy tereny podmok³e.

* Lasso Boa Boa – lasso, które po aktywowaniu i zarzuceniu go, przemienia siê w wê¿a i ciasno oplata obiekt.

* Monsunowe Sanda³y – wyd³u¿aj± nogi w³a¶ciciela.

* Mozaikowa Szala – pude³ko, które jest wiêzieniem Sibini. W po³±czeniu ze Skrzyd³ami Monarchy mo¿e zapewniæ Sibiniemu niezale¿no¶æ od innych istot. Nie posiada innego zastosowania.

* Skrzyd³a Monarchy – w po³±czeniu z Mozaikow± Szal±, pozwalaj± Sibiniemu zyskaæ niezale¿no¶æ. Ich moc jest nieznana.

* Ksiê¿ycowy Medalion – medalion, który pozwala w³a¶cicielowi kierowaæ ksiê¿ycem.

* Skrzela Hamachi – pozwalaj± na oddychanie pod wod± i nadaj± w³a¶cicielowi wygl±d pó³-ryby, dziêki czemu lepiej porusza siê on pod wod±.

* Czarny ¯uk – pokrywa u¿ytkownika ogniotrwa³± zbroj±. Mo¿e tak¿e stworzyæ tratwê.

* Ksiê¿ycowa Szarañcza – wypuszcza chmarê ro¶lino¿ernych szarañczy. Jest to jedyne Shen Gong Wu, zdolne powstrzymaæ Nasionko Heylinu.

* Kangur-Wu – jedno z czterech Shen Gong Wu s³u¿acych jako ¶rodek transportu. Porusza siê szybkimi, trzês±cymi skokami.

* Mand¿urska Muszka - zamienia w³a¶ciciela w muchê. Skutkiem ubocznym jest chêæ do jedzenia ró¿nych s³odkich rzeczy.

* Myszka Hodoku – niewielka mysz, dziêki której w³a¶ciciel mo¿e naprawiæ ka¿dy swój b³±d.

* Ying Jojo – niezwyk³e jojo pozwalaj±ce w³a¶cicielowi przenie¶æ siê do ¦wiata Ying-Yang. Bez bli¼niaczego Shen Gong Wu Yang Jojo sprawia, ¿e opuszczaj±c ten wymiar, w³a¶ciciel zostawia tam swoje chi.

* Yang Jojo – niezwyk³e jojo pozwalaj±ce w³a¶cicielowi przenie¶æ siê do ¦wiata Ying-Yang. Bez bli¼niaczego Shen Gong Wu Ying Jojo sprawia, ¿e opuszczaj±c ten wymiar, w³a¶ciciel zostawia tam swoje chi.

* Odwracaj±ce Rio – przemienia przedmiot w jego pierwotny wygl±d

* Ciêcie Cienia – tworzy cholo-klony

* Atom Kuzusu – rosczepia atomy

* Króliczek Denshi – ³aduje lub roz³adowuje urzytkownika elektryczno¶ci±

* Mrówki Majtkówki – sprawie ¿e wroga wszystko swêdzi

* Armatni Miotacz – zakyka w³a¶ciciela w kuli i wystrzeliwuje

* Bary Mikado – zwiêksze muskulature

Offline

 

#2 2009-07-31 17:38:54

Raymundo

Uczeñ

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 2
Punktów :   

Re: Shen gong wu dla nowych

Biorê Z³ote Pazury Tygrysa i Ostrze Zawieruchy


Smok:Wiatru
Kasa: 1000
Shen Gong Wu: Z³ote Pazury Tygrysa, Ostrze Zawiruchy
Wygrane:
Przegrane:

Offline

 

#3 2009-07-31 17:40:39

Kamki

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 7
Punktów :   

Re: Shen gong wu dla nowych

ok

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.044 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.funmt2.pun.pl www.speedmenago09.pun.pl www.cafemaxots.pun.pl www.rock-metal.pun.pl www.sw63.pun.pl